Naam:
Website:
roosvroegh.reislogger.nl
Reisverhalen:

Over mij

Een 21-jarige Groningse Facility Management student die het lef heeft gehad om een ticket te boeken naar Down Under om daar de wereld te ontdekken!

Over mijn reis

Van juli tot december loop ik stage in Auckland. Zodra ik mijn stage heb afgerond, stap ik samen met Dagmar in de bus om nog 1 keer het Noordereiland te bewonderen. Met kerst zullen wij in The Coromandel zijn, met oud en nieuw in Rotorua en op 7 januari nemen we de boot naar paradijs II; het Zuidereiland! Vanaf dat moment zal ik nog een aantal weken met Dagmar reizen. Daarna ga ik de uitdaging aan om een paar weken alleen te reizen over het zuidereiland. 5 maart vlieg ik weer naar Auckland toe. Vanuit daar vlieg ik op 9 maart richting Melbourne om dik een maand langs de oost-kust van Australië te reizen. Op 11 april kom ik weer terug in Auckland, waar ik op 12 april weer vertrek om via Vancouver weer naar Amsterdam te vliegen. Dan zijn we 'eindelijk' op 13 april weer lekker thuis!

Bezochte landen

Ik heb 18 landen (8%) bezocht:

Australië, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Italië, Luxemburg, Maleisië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Singapore, Spanje, Thailand, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden.